Je jen otázkou času, kdy i Vás potká defekt pneumatiky. Pokračujte v jízdě dalších 80 km rychlostí až 80 km/h*.
Vysvětlení hlavních přínosů
Pro Váš vůz Pneumatiky DriveGuard byly vyvinuty pro všechny osobní vozy se systémem sledování tlaku v pneumatikách TPMS (Tyre Pressure Monitoring System). Pokud se rozsvítí ukazatel na přístrojové desce, můžete bezpečně pokračovat v jízdě dalších 80 km rychlostí až 80 km/h*. Pneumatiky Bridgestone DriveGuard jsou díky tomu ideálním partnerem pro jakoukoli jízdní situaci.
Bezpečnost a komfort Inovativní technologie Bridgestone DriveGuard Vám umožní udržet si kontrolu nad vozidlem i v případě ztráty tlaku v pneumatice a bezpečně ujet dalších 80 km rychlostí až 80 km/h* na místo, kde budete moci nechat pneumatiku bezpečně opravit nebo vyměnit.
Ovladatelnost na mokru Pneumatiky Bridgestone DriveGuard mají nejvyšší úroveň přilnavosti na mokru s krátkými brzdnými vzdálenostmi, což dokládá hodnocení A na informačním štítku EU pro pneumatiky.*.
Vysvětlení hlavních technologií
Inovativní technologie Pneumatiky Bridgestone DriveGuard jsou vybaveny naší patentovanou, technicky vyspělou konstrukcí chladicích žeber, která po ztrátě tlaku odvádějí vznikající teplo a snižují tření. Díky tomu může řidič pokračovat v jízdě dalších až 80 km* i po úplné ztrátě tlaku v pneumatice.
S pneumatikami DriveGuard můžete pokračovat v jízdě bez ohledu na jejich poškození.
Bridgestone DriveGuard Vás ochrání při jakémkoli druhu poškození pneumatiky, s nímž se můžete na silnicích setkat. Lhostejno, zda ostrý kus skla prořízne vnější okraj, nebo špičatý hřeb prorazí střed běhounu, s pneumatikami Bridgestone DriveGuard můžete pokračovat v jízdě dalších 80 km rychlostí až 80 km/h*.
* Dojezd s poškozenou pneumatikou se může lišit v závislosti na zatížení vozidla, venkovní teplotě a okamžiku, kdy dojde k aktivaci systému sledování tlaku v pneumatikách (TPMS). Pneumatiky Bridgestone DriveGuard mají vynikající přilnavost na mokru, což dokládá hodnocení A na informačním štítku EU pro pneumatiky. Pneumatiky DriveGuard nejsou v současné době dostupné pro lehké užitkové vozy. Tyto pneumatiky navíc mohou používat pouze osobní vozy se systémem sledování tlaku v pneumatikách (TPMS).
Nařízení o označování pneumatik specifikuje požadavky na informace o spotřebě paliva, přilnavosti za mokra a vnějším hluku odvalování pneumatik. Kromě toho se odkazuje na zimní vlastnosti konkrétního produktu.
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 1222/2009, které je v platnosti od 1. listopadu 2012, bylo revidováno a od 1. května 2021 bude nahrazeno nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740; Od tohoto okamžiku nabírají platnost nové požadavky. Třídy hodnocení pro účinnost paliva, přilnavost za mokra a vnější hluk byly změněny a bylo upraveno rozložení štítku EU. Produktové listy výrobce uložené v databázi EU lze stáhnout prostřednictvím QR kódu uvedeného na štítku. Nově jsou také zahrnuty informace o přilnavosti na sněhu a přilnavosti na ledu u pneumatik, které tato kritéria splňují.
Z nařízení jsou vyňaty následující pneumatiky: - Pneumatiky určené výhradně pro montáž na vozidla, která byla poprvé registrována před 1. říjnem 1990 - Protektorované pneumatiky (dokud neproběhne odpovídající rozšíření nařízení (EU) 2020/740) - Profesionální terénní (offroad) pneumatiky - Závodní pneumatiky - Pneumatiky s přídavnými zařízeními pro zlepšení trakce (např. pneumatiky s hroty) - Nouzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rychlostí nižší než 80 km/h - Pneumatiky pro ráfky se jmenovitým průměrem ≤ 254 mm nebo ≥ 635 mm
Přehled kritérií a tříd hodnocení
účinnost paliva
Spotřeba paliva je závislá na valivém odporu pneumatik, vozidle samotném, jízdních podmínkách a řidičově stylu jízdy. Naměřený valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky se dělí do tříd A (nejvyšší účinnost) až E (nejnižší účinnost).
Pokud je vozidlo kompletně vybaveno pneumatikami třídy A, je možné dosáhnout snížení spotřeby až o 7,5 %* ve srovnání s pneumatikami třídy E. V případě užitkových vozů může být snížení spotřeby ještě vyšší. (Zdroj: Evropská komise, Pokyny pro posuzování dopadů * při měření v souladu s testovacími metodami stanovenými v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740)
Poznámka: Spotřeba paliva závisí do značné míry na vašem stylu jízdy a lze ji výrazně snížit ekologickou jízdou. Pro zlepšení spotřeby paliva by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.
přilnavost za mokra
Přilnavost na mokru se dělí do tříd A (nejkratší brzdná dráha) až E (nejdelší brzdná dráha).
Je-li vůz vybaven pneumatikami třídy A, lze u něj oproti pneumatikám třídy E při brzdění z rychlosti 80 km/h zkrátit brzdnou dráhu až o 18 m (na vozovce s průměrnou přilnavostí).* *Zdroj: Hospodářský svaz německého gumárenského průmyslu (Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V.)
Poznámka: Bezpečnost provozu závisí do značné míry na vašem stylu jízdy. Vždy musí být pozorovány a vyhodnocovány brzdné dráhy. Pro zlepšení přilnavosti za mokra by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.
Vnější hluk odvalování
Hluk vydávaný pneumatikou ovlivňuje celkový objem vozidla a má vliv nejen na váš vlastní jízdní komfort, ale také na hlukovou zátěž prostředí. Na EU štítku pneumatiky je vnější hluk odvalování rozdělen do tříd A (nejnižší hluk odvalování) až C (nejvyšší hluk odvalování). Měření je prováděno v decibelech (dB) a je porovnáno s evropskými mezními hodnotami emisí hluku pro vnější hluk odvalování pneumatik.
A Piktogram s klasifikací „A“ označuje, že vnější hluk odvalování pneumatiky je o více než 3 dB pod limitní hodnotou EU platnou do roku 2016. B Klasifikace „B“ znamená, že vnější hluk odvalování pneumatiky je až o 3 dB nižší nebo roven limitní hodnotě EU platné do roku 2016. C Klasifikace „C“ označuje překročení stanovené limitní hodnoty.
Značka
Bridgestone
Řada modelu
DriveGuard RFT
Dimension
225/40 R18 92Y XL runflat
Tyre width
225
Tyre profile
40
Construction type
R
Velikost pneumatiky
18
Index zatížení pneumatik
92
Rychlostní index
(Y)
With/Without Valve (TT/TL)
Pneumatika vyžaduje duší
M/C
Ne
*Ceny jsou platné (pokud není uvedeno jinak) za kus a jsou včetně DPH plus poštovné uvnitř České republika.
**Více než 90% našich zakázek se dostane k zákazníkovi v určeném termínu dodání.