Nejzkušenější expert na zimu s německou technologií. Jednička ve všech ohledech. Maximální bezpečnost v jakémkovli zimním počasí pro kompaktní středně velké vozy.
Technologie Cool Chili zajistí ty nejlepší brzdné vlastnosti v jakémkoli zimním počasí. Inovovaná silika směs Maximum Traction Silica Compound zajišťuje vynikající přilnavost za mokra a výrazně tak zvyšuje brzdný výkon. WinterContact TS 860 tak udrží flexibilní jízdní vlastnosti v jakémkoli zimním počasí a bezpečně přenášejí brzdnou sílu na mokrých, zledovatělých i zasněžených vozovkách.
Technologie Liquid Layer Drainage zkracuje brzdnou dárhu na namrzlém a zledovatělém povrchu. Nový systém lamel a lamelových kanálků možňuje stálý odvod vody z kontaktní plochy pneumatiky a zajišťuje lepší brzdný výkon na zledovatělých a namrzlých vozovkách. To snižuje riziko zhoršení brzdného výkonu v případě tajícího sněhu a podporuje tak rychlejší brzdění.
Technologie Snow Curve+ zajišťuje bezpečnost v zatáčkách na zasněžené vozovce. Nová WinterContact TS 860 posiluje vzájemné propojení povrchu pneumatiky se zasněženým povrchem vozovky prostřednictvím novej technologie Snow Curve+. Vtlačování sněhu do více než 1000 zářezů po celém profilu pneumatiky přináši zvýšenou přilnavost k zasněžené vozovce, a to zejména v zatáčkách.
Vyvinuto v Německu, Continental nabízí prémiové pneumatiky s optimálním brzdným výkonem a bezpečností.
Cool Chili poskytne nejlepší brzdné vlastnosti v jakémkoli zimním počasí.
Dokonale se hodí například pro Audi A4, BMW řady 3 anebo Mercedes Benz C-Class.
Nařízení o označování pneumatik specifikuje požadavky na informace o spotřebě paliva, přilnavosti za mokra a vnějším hluku odvalování pneumatik. Kromě toho se odkazuje na zimní vlastnosti konkrétního produktu.
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 1222/2009, které je v platnosti od 1. listopadu 2012, bylo revidováno a od 1. května 2021 bude nahrazeno nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740; Od tohoto okamžiku nabírají platnost nové požadavky. Třídy hodnocení pro účinnost paliva, přilnavost za mokra a vnější hluk byly změněny a bylo upraveno rozložení štítku EU. Produktové listy výrobce uložené v databázi EU lze stáhnout prostřednictvím QR kódu uvedeného na štítku. Nově jsou také zahrnuty informace o přilnavosti na sněhu a přilnavosti na ledu u pneumatik, které tato kritéria splňují.
Z nařízení jsou vyňaty následující pneumatiky: - Pneumatiky určené výhradně pro montáž na vozidla, která byla poprvé registrována před 1. říjnem 1990 - Protektorované pneumatiky (dokud neproběhne odpovídající rozšíření nařízení (EU) 2020/740) - Profesionální terénní (offroad) pneumatiky - Závodní pneumatiky - Pneumatiky s přídavnými zařízeními pro zlepšení trakce (např. pneumatiky s hroty) - Nouzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rychlostí nižší než 80 km/h - Pneumatiky pro ráfky se jmenovitým průměrem ≤ 254 mm nebo ≥ 635 mm
Přehled kritérií a tříd hodnocení
účinnost paliva
Spotřeba paliva je závislá na valivém odporu pneumatik, vozidle samotném, jízdních podmínkách a řidičově stylu jízdy. Naměřený valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky se dělí do tříd A (nejvyšší účinnost) až E (nejnižší účinnost).
Pokud je vozidlo kompletně vybaveno pneumatikami třídy A, je možné dosáhnout snížení spotřeby až o 7,5 %* ve srovnání s pneumatikami třídy E. V případě užitkových vozů může být snížení spotřeby ještě vyšší. (Zdroj: Evropská komise, Pokyny pro posuzování dopadů * při měření v souladu s testovacími metodami stanovenými v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740)
Poznámka: Spotřeba paliva závisí do značné míry na vašem stylu jízdy a lze ji výrazně snížit ekologickou jízdou. Pro zlepšení spotřeby paliva by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.
přilnavost za mokra
Přilnavost na mokru se dělí do tříd A (nejkratší brzdná dráha) až E (nejdelší brzdná dráha).
Je-li vůz vybaven pneumatikami třídy A, lze u něj oproti pneumatikám třídy E při brzdění z rychlosti 80 km/h zkrátit brzdnou dráhu až o 18 m (na vozovce s průměrnou přilnavostí).* *Zdroj: Hospodářský svaz německého gumárenského průmyslu (Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V.)
Poznámka: Bezpečnost provozu závisí do značné míry na vašem stylu jízdy. Vždy musí být pozorovány a vyhodnocovány brzdné dráhy. Pro zlepšení přilnavosti za mokra by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.
Vnější hluk odvalování
Hluk vydávaný pneumatikou ovlivňuje celkový objem vozidla a má vliv nejen na váš vlastní jízdní komfort, ale také na hlukovou zátěž prostředí. Na EU štítku pneumatiky je vnější hluk odvalování rozdělen do tříd A (nejnižší hluk odvalování) až C (nejvyšší hluk odvalování). Měření je prováděno v decibelech (dB) a je porovnáno s evropskými mezními hodnotami emisí hluku pro vnější hluk odvalování pneumatik.
A Piktogram s klasifikací „A“ označuje, že vnější hluk odvalování pneumatiky je o více než 3 dB pod limitní hodnotou EU platnou do roku 2016. B Klasifikace „B“ znamená, že vnější hluk odvalování pneumatiky je až o 3 dB nižší nebo roven limitní hodnotě EU platné do roku 2016. C Klasifikace „C“ označuje překročení stanovené limitní hodnoty.
Recenze pneumatik WinterContactTS860
Průměr na základě 799 výsledků testů
Přilnavost v suchých podmínkách
Brzdění v suchých podmínkách
Přilnavost ve vlhkých podmínkách
Brzdění za mokra
Přilnavost ve sněhu
Komfort při jízdě
Vnitřní hladina hluku
Opotřebení pneumatik
Spotřeba paliva
Ujeté kilometry
8 881
04.03.2022odRadmila Auto dobře reaguje na sněhu i vodě, brzdové vlastnosti v pořádku. Auto je s pneu Continental WinterContact TS 860 trošku hlučnější a vykazuje vyšší spotřebu. Ale to je asi u všech zimních pneu.
11.02.2022odT. Lubina Zatím nejlepší zimní pneumatiky co jsem měl, sedí perfektně za sucha i za mokra, hlavně v zatáčkách jsou excelentní. Mile mě překvapilo jak je tichá. Rozhodně je příště koupím znovu.
25.11.2020odTomáš Za tu cenu co stoji,je to docela bída.Jine pneu co stoji polovinu najedou vic i vlastnosti maji lepsi.Za me,předražená mrsina